Vet inte riktigt om bloggandet är nåt för mig :/

Bloggandet är hela tiden varit upp och ner hela tiden, men när jag väl bloggar så tycker jag faktiskt att de  kul. Nu ska jag komma igång när skolan har börjat :)

Idag har jag varit i skolan bara, jag hamnade på  IV- MSK (människa, sammhällle, kommunikation). Det verkar helt okej, vi har ju inte börjar riktigt än med skolan så men ändå. Klassen är ju shysst och så, jag går med Lukasz som jag gick med förra året också. Sen Johanna och Malin som är två gulliga och snälla små flickor :)

Vi satte först på Cafe 60, och Amanda får för sig att vi ska kröka.. Igår va jag dum nog till att göra de fast jag skulle till skolan idag, slutet på denna historia vill ni inte höra, det är en lebb som va desperat, göteborgare, förhållandeproblem (grymt stora) ,arga blondiner, spindlar och råttor. Och en mycket konstig men snäll taxi chaufför.
Jag låter bilderna tala för sig själva..

Dagen va lugn än så länge..





(Ignorera mina himlande ögon på denna bild...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0